Všeobecné obchodné podmienky
Hotel Boboty, Vrátna 515, 013 06 Terchová
Všeobecné obchodné podmienky
Článok I. Úvodné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") sa vzťahujú na rezervácie ubytovacích
služieb poskytovaných prevádzkovateľom hotela, využívanie online rezervačného systému
prevádzkovateľa hotela, platobné a storno podmienky rezervácií uskutočnených klientom/klientmi ,
ako aj všetky ostatné práva a povinnosti vyplývajúce z právneho vzťahu vzniknutého pri rezerváciách.
2. Klient je oprávnený využívať rezervácie v prípade, že súhlasí s VOP. Klientovi sa odporúča vo
vlastnom záujme oboznámiť sa s týmito VOP pred uskutočnením rezervácie. Pri opakovanom
využívaní online rezervácie je klient povinný vždy sa oboznámiť s aktuálnym znením VOP.
Prevádzkovateľ hotela si vyhradzuje právo jednostranne tieto VOP zmeniť, pričom zmena VOP je
účinná odo dňa ich zverejnenia na internetovej stránke prevádzkovateľa hotela. Pokiaľ klient
nesúhlasí s niektorými ustanoveniami týchto VOP, prevádzkovateľ hotela ho žiada, aby uvedený online
rezervačný systém nevyužíval. Potvrdením rezervácie klient vyslovuje bezvýhradný súhlas s týmito
VOP.
3. Používaním online rezervačného systému klient vyhlasuje, že dosiahol vek minimálne 18 rokov a je
spôsobilý vo vlastnom mene nadobúdať práva a preberať na seba povinnosti.
4. Každý klient berie na vedomie, že všetky ceny a podmienky rezervácie a poskytovania služieb berie
ako zmluvné podmienky pre ubytovanie a rezerváciu.
Článok II. Rezervácia
1. Pri rezervácií telefonicky, emailom alebo online rezervácii má klient možnosť overiť si telefonicky,
aktuálne voľné ubytovacie kapacity v hoteli podľa zadaných požiadaviek (dátum príchodu, dátum
odchodu a pod.).
2. Pri online rezervácii na internete po výbere všetkých údajov pre začiatok a koniec pobytu,
doplnkových služieb a podobne klient vyplní všetky požadované údaje a odošle rezervačný formulár.
3. Po vyplnení všetkých požadovaných údajov, po realizácii úhrady v zmysle týchto VOP a po preverení
údajov bude klientovi bezodkladne zaslané na ním zadanú e-mailovú adresu potvrdenie rezervácie s
uvedením rezervačného čísla, ktoré je zhodné s číslom objednávky. Pridelené rezervačné číslo slúži na
potvrdenie rezervácie, ako kontaktný údaj pre realizáciu akýchkoľvek zmien alebo stornovania
rezervácie a potvrdenie pri nástupe na pobyt. Z uvedeného dôvodu je klient povinný rezervačné číslo
bezpečne uschovať.
Článok III. Platobné podmienky
Úhradu za pobyt rezervovaný klientom pri online rezervácií je klient povinný uhradiť v plnej výške pri
na základe vystavenej faktúry, ktorá bude klientovi doručená na adresu, ktorú klient uvedie pri
rezervácii (e-mailová, poštová adresa ).
Článok IV. Storno podmienky
1. Akékoľvek zmeny uskutočnenej rezervácie zo strany klienta je možné uskutočniť elektronicky po
zadaní e-mailovej adresy klienta zadanej pri rezervácii a čísla rezervácie pridelenom a klientovi
zaslanom pri realizácii rezervácie alebo písomne, telefonicky alebo emailom prostredníctvom
rezervačného oddelenia prevádzkovateľa hotela na telefónnom čísle: +421 41 569 5228 e-mailová
adresa: hotelboboty@vratna.sk, poštová adresa: HOTEL BOBOTY, Vrátna 515 , 013 06 Terchová. Pri
požiadavke na zmenu uskutočnenej rezervácie je klient povinný vždy uvádzať rezervačné číslo
pridelené pri uskutočnení rezervácie a zaslané klientovi na e-mail ním zadaný pri uskutočňovaní
rezervácie. Pokiaľ klient požaduje zmenu uskutočnenej rezervácie, ktorej nie je možné z kapacitných
alebo iných prevádzkových dôvodov vyhovieť, prevádzkovateľ hotela uskutoční všetky kroky za
účelom vyhotovenia požiadavkám klienta, avšak prevádzkovateľ hotela nie je povinný požiadavke
klienta na zmenu uskutočnenej rezervácie vyhovieť, a klientovi nevzniká nárok na náhradu škody či
akékoľvek iné plnenie zo strany prevádzkovateľa hotela z dôvodu nemožnosti zmeny uskutočnenej
rezervácie.
2. V prípade odstúpenia klienta a zrušenia rezervácie vzniká prevádzkovateľovi hotela nárok na
storno poplatok nasledovne:
Stornovací poplatok platný pre všetky pobyty s výnimkou Špeciálnych akciových pobytov. 0 % z ceny
objednaných a potvrdených služieb 21 dní pred dňom nástupu na pobyt 30 % z ceny objednaných a
potvrdených služieb 21- 14 dní pred dňom nástupu na pobyt 50 % z ceny objednaných a potvrdených
služieb 13- 7 dní pred dňom nástupu na pobyt 75 % z ceny objednaných a potvrdených služieb 6 - 1
deň pred nástupom na pobyt 100 % z ceny objednaných a potvrdených služieb nenastúpenie na
pobyt
3. Prevádzkovateľ hotela je oprávnený ponúkať Špeciálne akciové pobyty (first moment, last minute,
a pod.. ), ktoré sú termínovo špecifikované. Výška storno poplatku bude upravená osobitne na
objednávke.
4. Klient má právo poistenia stornovacích poplatkov na v poisťovni Allianz - Slovenská poisťovňa, a.s.
https://online.allianzsp.sk/poistenie-storno-zajazdu/
5. V prípade nenastúpenia klienta na rezervovaný pobyt vzniká prevádzkovateľovi hotela nárok na
storno poplatok vo výške 100% z ceny objednaných a potvrdených služieb. a zrušenia rezervácie alebo
v prípade čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie alebo
nenastúpenia klienta na rezervovaný pobyt v mimoriadnych prípadoch (choroba, úmrtie, postihnutie
živelnou pohromou a pod.) je prevádzkovateľ hotela oprávnený vzdať sa nároku na úhradu storno
poplatku na základe predloženia dôveryhodného dôkazu o vážnej príčine odstúpenia klienta od
zmluvy a zrušenie rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia
rezervácie alebo nenastúpenia klienta na rezervovaný pobyt klientom.
6. V prípade odstúpenia klienta a zrušenia rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy
a čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia na pobyt zašle prevádzkovateľ hotela klientovi
písomne alebo e-mailom oznámenie o uplatnení nároku prevádzkovateľa na storno poplatok a jeho
výške v zmysle týchto VOP do 14 dní odo dňa odstúpenia klienta a zrušenia rezervácie alebo odo dňa
čiastočného odstúpenia klienta a čiastočného zrušenia rezervácie alebo odo dňa začiatku pobytu v
prípade nenastúpenia klienta na pobyt. Klient potvrdením objednávky a vyjadrením súhlasu s týmito
VOP súhlasí a berie na vedomie, že prevádzkovateľ hotela je oprávnený v prípade odstúpenia klient a
zrušenia rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a čiastočného zrušenia rezervácie
alebo nenastúpenia na pobyt jednostranne započítať pohľadávku klienta na vrátenie klientom
uhradenej ceny pobytu pri uskutočnení online rezervácie Hotel Boboty, Vrátna 515, 013 06 Terchová
pobytu voči pohľadávke prevádzkovateľa hotela na úhradu storno poplatku vo výške uvedenej v
týchto VOP vo výške, v ktorej sa tieto pohľadávky kryjú, pričom sumu presahujúcu vzájomné
pohľadávky klienta a prevádzkovateľa hotela v prospech klienta uhradí prevádzkovateľ hotela
klientovi bezhotovostným bankovým prevodom na bankový účet klienta, z ktorého bola realizovaná
úhrada ceny pobytu pri rezervácii pobytu, a to do 30 pracovných dní odo dňa nasledujúceho po dni
odstúpenia klienta od zmluvy a zrušenia rezervácie alebo čiastočného odstúpenia klienta od zmluvy a
čiastočného zrušenia rezervácie alebo nenastúpenia na pobyt. Bankové poplatky spojené s vrátením
ceny pobytu klientov znáša klient.
Článok V. Osobitné ustanovenia
1. V prípade nejasností alebo otázok, ktoré vzniknú pri rezervácií, je klient oprávnený obrátiť sa na
oddelenie prevádzkovateľa hotela- recepciu telefonicky na telefónnom čísle: +421 41 569 5228, emailová adresa: hotelboboty@vratna.sk, poštová adresa: HOTEL BOBOTY, Vrátna č.515 , 013 06
Terchová.
2. Ubytovacia doba je možný v deň začiatku pobytu v zmysle rezervácie od 14.00 hod do 18.00.. Klient
je povinný uvoľniť izbu do 10.00 hod. V opačnom prípade bude klientovi započítaný ďalší deň.
3. V prípade osobitných požiadaviek (detská postieľka, neskorý nástup alebo odchod z pobytu (late
check-in alebo late check-out) alebo záujmu o rezerváciu doplnkových služieb je klient oprávnený
obrátiť sa na rezervačné oddelenie prevádzkovateľa hotela telefonicky na telefónnom čísle: +421 41
569 5228, e-mailová adresa: hotelboboty@vratna.sk, poštová adresa: HOTEL BOBOTY, Vrátna č.515
,013 06 Terchová.
Článok VI. Ochrana osobných údajov
Ochrana súkromia
1. Prevádzkovateľ spoločnosť OMNITRADE, a.s, .so sídlom: Černyševského 48, 851 01 Bratislavamestská časť Petržalka, IČO: 35 724 633, zapísaná v OR OS Bratislava I, oddiel: Sa, Vložka číslo.:
5162/B (ďalej len OMNITRADE, a.s.) vykonáva spracúvanie osobných údajov v súlade so všeobecne
záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o
ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon").
2. Prevádzkovateľ spoločnosť OMNITRADE, a.s., spracúva osobné údaje klientov za účelom rezervácie,
predaja využívania služieb klientmi v ubytovacích zariadeniach prevádzkovateľa a kontroly ich
využívania. Osobné údaje sú spracúvané po dobu nevyhnutnú na splnenie účelu spracúvania -
rezervácie, predaja využívania služieb klientmi v ubytovacích zariadeniach prevádzkovateľa a kontroly
ich využívania, avšak maximálne po dobu dvoch rokov od zberu týchto údajov. Osobné údaje
spracúvané na účel rezervácie, predaja využívania služieb klientmi v ubytovacích zariadeniach
prevádzkovateľa a kontroly ich využívania sú prevádzkovateľom spoločnosťou OMNITRADE, a.s.,
spracúvané na základe § 10 ods. 3 písm. b) Zákona bez súhlasu dotknutých osôb.
3. Prevádzkovateľ spoločnosť OMNITRADE, a.s., spracúva osobné údaje klienta na účely marketingu, v
prípade ich výslovného súhlasu, ktorý môže klient udeliť vyplnením údajov pri online rezervácii a
kliknutím na súhlas so spracovaním osobných údajov.
4. Rozsah osobných údajov spracúvaných na účel marketingu obsahuje: meno a priezvisko, adresa
elektronickej pošty, mobilné telefónne číslo. Klient vyplnením údajov pri online rezervácii Hotel
Boboty, Vrátna 515, 013 06 Terchová a kliknutím na súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle
§ 11 ods. 1 Zákona udeľuje prevádzkovateľovi súhlas, aby spracované osobné údaje v rozsahu meno a
priezvisko, adresa elektronickej pošty, mobilné telefónne číslo, poskytol aj svojím obchodným
partnerom na marketingové účely. Klient zároveň udeľuje prevádzkovateľovi súhlas s prenosom
osobných údajov do zahraničia v rámci Európskej únie. Prevádzkovateľ spoločnosť OMNITRADE, a.s.,
sa zaväzuje, že s osobnými údajmi nebude nakladať a zaobchádzať v rozpore so všeobecne záväznými
právnymi predpismi. Súhlas so spracúvaním osobných údajov sa udeľuje po dobu 3 rokov a tento
súhlas môže klient kedykoľvek písomne odvolať zaslaním odvolania súhlasu na adresu sídla
prevádzkovateľa, okrem prípadov, keď Zákon neustanovuje inak. Klient udelením súhlasu zároveň
potvrdzuje, že bol poučený o svojich právach uvedených v Zákone (najmä § 28 Zákona), ako aj v
zákone č. 40/1964 Zb. Občianskom zákonníku v znení neskorších predpisov, najmä na informácie o
stave spracúvania osobných údajov v informačnom systéme, na opravu nesprávnych alebo
neaktuálnych spracúvaných osobných údajov, na likvidáciu osobných údajov, ak bol splnený účel
spracúvania a na likvidáciu osobných údajov, ak došlo k porušeniu Zákona, a že ním poskytnuté
osobné údaje sa zhodujú so skutočnosťou, a že sú úplné, pravdivé a presné a zároveň udeľuje súhlas
na dobu 3 rokov na zasielanie obchodných a reklamných materiálov (tzv. newsletterov) akoukoľvek
elektronickou formou správ (prostredníctvom e-mailu, SMS) týkajúcich sa služieb poskytovaných
prevádzkovateľom a jeho obchodných partnerov, pričom klient je oprávnený udelený súhlas
kedykoľvek odvolať písomným oznámením zaslaným na kontaktnú adresu prevádzkovateľa prípadne
na emailovú adresu uvedenú priamo v newslettri.
5. Prevádzkovateľ spoločnosť OMNITRADE, a.s., počas spracúvania osobných údajov môže vykonávať
spracovateľské operácie, ktoré zahŕňajú cezhraničný prenos poskytnutých osobných údajov do
zahraničia v rámci členských štátov Európskej únie, resp. prístup k týmto údajom zo zahraničia
prostredníctvom vzdialeného prístupu z dôvodu administrácie informačného systému
sprostredkovateľom so sídlom v tejto krajine. Počas prenosu prevádzkovateľ dbá na maximálne
zabezpečenie ochrany osobných údajov šifrovaním a využívaním softwarových aj hardwarových
nástrojov pre zabezpečenie prenášaných údajov.
6. Prevádzkovateľ spoločnosť OMNITRADE, a.s., používa vysoko etické štandardy a rešpektuje
súkromie klientov. S výnimkou poskytnutia údajov vyžadovaných zákonom alebo inými všeobecne
záväznými právnymi predpismi, prevádzkovateľ neposkytne ani nesprístupní bez súhlasu klienta
žiadne osobné údaje tretím stranám alebo iným príjemcom. Rezervačný systém využíva v súčasnosti
najmodernejšie systémy šifrovania citlivých dát.
7. Prevádzkovateľ spoločnosť OMNITRADE, a.s., v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky
vykonáva všetky opatrenia a operácie na spracúvanie osobných údajov tak, aby dotknuté osoby boli
riadne a včas poučené o svojich právach, ktoré im prislúchajú z právnych predpisov Slovenskej
republiky ale aj na základe európskej legislatívy a záväzných medzinárodných zmlúv a dohovorov. V
prípade obdržania oprávnenej žiadosti dotknutej osoby, prevádzkovateľ vybaví túto žiadosť do 30 dní
odo dňa doručenia žiadosti.
8. Dotknutá osoba má právo najmä na základe písomnej žiadosti adresovanej prevádzkovateľovi
žiadať informácie o tom, či jej osobné údaje sú alebo nie sú v informačných systémoch
prevádzkovateľa spracúvané, z akého zdroja boli jej osobné údaje získané, informácie o rozsahu alebo
zozname spracúvaných osobných údajov, opravu alebo likvidáciu svojich neúplných, nesprávnych
alebo neaktuálnych osobných údajov, likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracúvania už
pominul alebo ktoré sú predmetom spracúvania neoprávnene.
9. Dotknutá osoba má právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov na iné účely ako na tie, na
ktoré boli osobné údaje právoplatne poskytnuté a proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré by Hotel
Boboty, Vrátna 515, 013 06 Terchová mohli neoprávnene a odôvodnene zasahovať do jej práv a
právom chránených záujmov, pokiaľ je táto námietka oprávnená. Prevádzkovateľ je povinný takéto
osobné údaje bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
10. Dotknutá osoba má právo v prípade podozrenia na neoprávnené spracúvanie osobných údajov
podať návrh na Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o
ochranu osobných údajov.
11. Dotknutá osoba, ktorá nemá spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, uplatňuje svoje práva
prostredníctvom právneho zástupcu.
12. Práva dotknutej osoby, ktorá už nežije, môže uplatniť blízka osoba podľa osobitných právnych
predpisov Slovenskej republiky.
Článok VII. Záverečné ustanovenia
1. Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia právnym poriadkom Slovenskej
republiky.
2. Pokiaľ by niektoré ustanovenie týchto VOP bolo alebo sa stalo neplatným, neúčinným alebo
nevynútiteľným, nedotýka sa takáto neplatnosť, neúčinnosť alebo nevynutiteľnosť platnosti a
účinnosti ostatných ustanovení týchto VOP.
3. Klient pri potvrdení online rezervácie vyjadruje svoj súhlas s týmito VOP a zaväzuje a ich dodržiavať.
Prevádzkovateľ hotela si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia
zmeny VOP je splnená umiestnením zmenených VOP na internetovej stránky prevádzkovateľa hotela.
4. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01. 11. 2015. OMNITRADE, a.s.
Alternatívny spôsob riešenia spotrebiteľských sporov
Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: hotelboboty@vratna.sk
Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
- ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
- ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK.
Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.